Termat dhe Kushtet e Përdorimit në ARLO Travel
KUSHTET DHE RREGULLAT E PËRGJITHSHME
1. Roli i Arlo Travel – Blu Tour Operator
Arlo Travel – Blu Tour Operator vepron kryesisht si ndërmjetës mes klientit dhe ofruesve të shërbimeve të palës së tretë (p.sh., linjat ajrore, hotelet, kompanitë e qirasë së makinave, etj.)
Për rezervimet që përfshijnë elemente individuale të udhëtimit (p.sh., fluturime, hotele, makina me qira) ose paketa të krijuara dhe të ofruara nga ofrues të palës së tretë, Arlo Travel – Blu Tour Operator shërben vetëm si ndërmjetës. Në këto raste, Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk është palë kontraktuese në marrëveshjen e shërbimit mes Klientit dhe ofruesit të shërbimit. Si rrjedhojë, Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi për performancën, ofrimin ose cilësinë e shërbimeve të ofruara nga furnitorët e palës së tretë.
Klientët këshillohen të shqyrtojnë me kujdes kushtet dhe rregullat e secilit ofrues të palës së tretë që zbatohen për rezervimet e tyre specifike, përfshirë politikat e anulimit, rimbursimit dhe ndryshimeve.
2. Konfirmimi dhe Dokumentet e Udhëtimit
2.1 Rezervimet e Pamundura
Sistemi i Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk e ndalon automatikisht krijimin e rezervimeve që mund të kenë konflikte, si dy fluturime për në të njëjtin destinacion në kohë të mbivendosura ose një fluturim dhe bileta aktivitetesh në vende të ndryshme për të njëjtën periudhë kohore. Nëse bëhen rezervime të tilla, nuk do të jepen rimbursime dhe rezervimi do të mbetet subjekt i kushteve të furnitorëve përkatës.
2.2 Përgjegjësia e Klientit për Kërkesat Ligjore dhe të Udhëtimit
Është përgjegjësia e vetme e Klientit të:
- Sigurohet që përputhet me të gjitha ligjet dhe rregullat lokale të zbatueshme, përfshirë kërkesat
për vizë, pasaportë dhe shëndet (p.sh., vaksinimet, dokumentet mjekësore).
- Verifikojë çdo kërkesë shtesë për udhëtim, si ndenjëse për fëmijë/foshnje ose leje të posaçme.
Arlo Travel – Blu Tour Operator dhe furnitorët e saj nuk janë përgjegjës për dhënien e udhëzimeve mbi këto kërkesa ose garantimin e aftësisë së Klientit për t’i përmbushur ato. Mosrespektimi mund të rezultojë në mohimin e shërbimit pa të drejtë për rimbursim.
2.3 Konfirmimi Elektronik
Konfirmimi i rezervimeve ofrohet elektronikisht. Në rastet kur bonot ose dokumentet e tjera të udhëtimit nuk mund të lëshohen menjëherë për shkak të azhurnimeve teknike ose kërkesave të furnitorëve, ato do t’i dërgohen Klientit përmes emailit ose mjeteve të tjera të përshtatshme.
Detyrimi i Klientit: Nëse Klienti nuk i merr dokumentet e udhëtimit pas përfundimit të një rezervimi, duhet të njoftojë menjëherë Arlo Travel – Blu Tour Operator . Mosveprimi mund të rezultojë në penalitete, pamundësi për të përdorur shërbimin e rezervuar ose anulim, për të cilin Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi.
2.4 Vizat dhe Kërkesat e Hyrjes
Klientët janë përgjegjës për të kontaktuar ambasadat ose autoritetet përkatëse për të marrë informacion të saktë dhe të përditësuar mbi vizat, pasaportat dhe kërkesat e hyrjes për destinacionet e tyre. Dështimi për të siguruar dokumentacionin e kërkuar nuk është përgjegjësi e Arlo Travel – Blu Tour Operator dhe nuk do të ofrohet kompensim në raste të tilla.
3. Mbrojtja e të Dhënave sipas Ligjit Shqiptar
Arlo Travel – Blu Tour Operator siguron mbrojtjen e të dhënave personale në përputhje të plotë me dispozitat e Ligjit Nr. 9887, datë 10 Mars 2008, “Për Mbrojtjen e të Dhënave Personale,” i ndryshuar. Në përputhje me Nenin 27 të ligjit, Arlo Travel – Blu Tour Operator zbaton masa të përshtatshme teknike dhe organizative për të mbrojtur të dhënat personale nga shkatërrimi aksidental ose i paligjshëm, qasja e paautorizuar ose forma të tjera të përpunimit të paligjshëm.
Përdoruesit mbajnë përgjegjësinë për të ruajtur konfidencialitetin e kredencialeve të tyre të hyrjes, përfshirë adresat e emailit dhe fjalëkalimet. Çdo dështim për të siguruar këto kredenciale që rezulton në qasje të paautorizuar nuk është përgjegjësi e Arlo Travel – Blu Tour Operator.
Ndërsa Arlo Travel – Blu Tour Operator bën përpjekje të arsyeshme për të garantuar sigurinë e faqes së saj dhe sistemeve, nuk mund të garantojë se faqja e internetit është e lirë nga viruse ose përbërës të tjerë të dëmshëm.
Përdoruesit këshillohen fuqimisht të marrin masa personale parandaluese, si instalimi i softuerëve antivirus dhe sigurimi i lidhjeve të internetit për të reduktuar këto rreziqe.
Të dhënat personale të mbledhura përmes shërbimeve tona përpunohen vetëm për qëllime legjitime, specifike dhe të përcaktuara qartë, siç kërkohet nga Neni 6 i ligjit, dhe vetëm me pëlqimin paraprak të përdoruesit. Arlo Travel – Blu Tour Operator garanton që të dhënat personale do të përpunohen në mënyrë konfidenciale dhe do të përdoren ekskluzivisht për qëllimet për të cilat janë mbledhur, siç përcaktohet nga Neni 28.
Duke përdorur shërbimet tona, përdoruesit konfirmojnë kuptimin dhe pranimin e këtyre kushteve, duke përfshirë detyrimin e tyre për të siguruar pajtueshmërinë me të gjitha kërkesat e zbatueshme për mbrojtjen e të dhënave. Për informacion të mëtejshëm, përdoruesit mund t’i referohen Ligjit Nr. 9887 ose të kontaktojnë Zyrën e Komisionerit për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale në Shqipëri.
4. PAGESAT
4.1 Tarifat e Shërbimit
Kompani kartash krediti dhe debiti vendosin tarifa për përpunimin e transaksioneve të kryera me kartat e tyre. Si rezultat, një Tarifë Shërbimi që varion nga 4% deri në 10% aplikohet për rezervime të caktuara të udhëtimeve, përfshirë fluturime, paketa fluturim dhe hotel, rezervime hotelesh, paketa dinamike, transferime, makina me qira, aktivitete dhe rezervime grupore. Kjo Tarifë Shërbimi është përfshirë në çmimin përfundimtar të shfaqur për Klientin.
4.2 Metodat e Pagesës
- Opsionet e Përgjithshme të Pagesës: Pagesat mund të kryhen duke përdorur karta krediti ose
debiti Visa, MasterCard ose American Express për shumicën e shërbimeve.
- Pagesat për Charters: Për rezervimet Charter, pagesat me karta krediti nuk pranohen. E vetmja metodë e lejuar është Transferimi Bankar.
- Depozitat e Sigurisë: Për disa shërbime, mund të kërkohet kartë krediti si depozitë sigurie.
Klientët do të informohen për këtë kërkesë gjatë procesit të rezervimit.
4.3 Afatet e Pagesës dhe Pasojat e Mospagesës
Çmimi i plotë i udhëtimit duhet të paguhet në momentin e rezervimit ose sipas afatit të pagesës të përcaktuar në udhëzimet e Arlo Travel – Blu Tour Operator.
Nëse pagesa nuk përfundon brenda afatit të përcaktuar Arlo Travel – Blu Tour Operator rezervon të drejtën të pezullojë shërbimet ose të tërhiqet nga kontrata pa paralajmërim.
Pagesat e pjesshme të bëra para anulimit ose tërheqjes mund t’i nënshtrohen tarifave jo të rimbursueshme, siç specifikohet në këto Kushte dhe Rregulla.
4.4 Përgjegjësia e Klientit
Klientët janë përgjegjës për t’u siguruar që pagesat përfundojnë në përputhje me udhëzimet e ofruara nga Arlo Travel – Blu Tour Operator. Mosrespektimi i këtyre udhëzimeve mund të rezultojë në vonesa, anulim të rezervimeve ose penalitete shtesë, për të cilat Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi.
5. POLITIKA E RIMBURSIMIT
5.1 Kushtet e Përgjithshme të Rimbursimit
Nëse Arlo Travel – Blu Tour Operator duhet të përpunojë një rimbursim sipas Kushteve dhe Rregullave të zbatueshme, Tarifa e Shërbimit (4%-10%) e ngarkuar në rezervimin fillestar mbetet e parimbursueshme në të gjitha rastet. Kjo tarifë mbulon kostot administrative dhe të përpunimit të pagesave që janë të pashmangshme pavarësisht rezultatit të rezervimit.
5.2Procesi i Rimbursimit për Përdoruesit B2C
Për përdoruesit me llogari Business-to-Consumer (B2C), rimbursimet do të përpunohen si më poshtë:
- Metoda Fillestare e Pagesës: Rimbursimet mund të kreditohen përsëri në të njëjtën metodë pagese të përdorur në momentin e rezervimit (p.sh., kartë krediti, kartë debiti ose transferim bankar).
- Opsioni i Depozitës: Përndryshe, përdoruesit mund të zgjedhin të marrin rimbursimin si një Depozitë në llogarinë e tyre në Arlo Travel – Blu Tour Operator, e cila mund të përdoret për rezervime të ardhshme.
5.3 Ndryshimet e Kursit të Këmbimit
Për rezervimet e bëra në monedha të huaja, çdo shumë e rimbursimit mund të ndryshojë për shkak të luhatjeve të kursit të këmbimit midis kohës së rezervimit dhe kohës së përpunimit të rimbursimit Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi për ndryshimet që rrjedhin nga këto luhatje.
5.4 Kriteret dhe Kufizimet e Rimbursimit
Rimbursimet janë subjekt i kushteve specifike të ofruesit të shërbimit (p.sh., linjat ajrore, hotelet, ose kompania e makinave me qira). Kërkesat për rimbursim do të përpunohen vetëm Arlo Travel – Blu Tour Operator të ketë marrë konfirmimin nga ofruesi i shërbimit në lidhje me të drejtën dhe shumën e rimbursimit.
6 REZERVIMET E SHTYRA
6.3 Afati i Kufizuar i Pagesës
Nëse një Klient zgjedh opsionin e Pagesës së Shtyrë gjatë bërjes së rezervimit, sistemi do të gjenerojë automatikisht një afat të kufizuar për pagesën. Ky afat do të shfaqet në momentin e konfirmimit të rezervimit.
6.4 Konfirmimi i Rezervimit dhe Pagesa në Pritje
Pasi të jetë konfirmuar rezervimi, statusi i rezervimit do të shfaqet si Rezervim i Konfirmuar, edhe nëse statusi i pagesës është në pritje. Megjithatë, rezervimi mbetet i konfirmuar në mënyrë të kushtëzuar dhe mund të anulohet automatikisht nëse pagesa e plotë nuk kryhet deri në datën dhe orën e përcaktuar.
6.5 Përgjegjësia e Klientit
Është përgjegjësi e Klientit të sigurojë që pagesa të përfundojë brenda afatit të kufizuar të pagesës. Mosrespektimi i këtij kërkese mund të rezultojë në anulimin automatik të rezervimit, pa njoftim të mëtejshëm, dhe Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi për një anulim të tillë.
7. STATUSI I REZERVIMIT
7.3 Verifikimi i Statusit të Rezervimit
Klientët mund të verifikojnë statusin e rezervimeve të tyre drejtpërdrejt në seksionin Rezervimet të llogarisë së tyre ose duke shqyrtuar detajet e dhëna në bonot e rezervimit.
7.4 Rezervimet e Konfirmuara
Një rezervim konsiderohet plotësisht i konfirmuar vetëm nëse sistemi shfaq statusin Rezervimi i Përfunduar për të gjitha shërbimet e përfshira në rezervim.
7.5 Statuset e Tjera dhe Veprimet e Kërkuara
Nëse sistemi shfaq ndonjë status tjetër, si Në Pritje për T’u Konfirmuar, Sipas Kërkesës, Jo i Rezervuar, ose ndonjë tregues të ngjashëm, është përgjegjësi e Klientit të kontaktojë menjëherë ekipin e mbështetjes së Arlo Travel – Blu Tour Operator . Ekipi i mbështetjes do të shqyrtojë statusin dhe do të ofrojë përditësimet ose sqarimet e nevojshme.
7.6 Përgjegjësia e Klientit
Mosverifikimi ose mos sqarimi i statusit të rezervimit në rastet kur ai nuk është plotësisht i konfirmuar mund të rezultojë në anulimin ose mosplotësimin e rezervimit. Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi për humbjet e shkaktuara nga vonesat në kontaktimin e mbështetjes ose dështimi për të trajtuar statuset e pazgjidhura të rezervimit.
8. RRETHANAT E JASHTËZAKONSHME
8.3 Politika e Përgjithshme
Arlo Travel – Blu Tour Operator vepron brenda kufijve të Kushteve dhe Rregullave të saj standarde. Në raste të rrethanave të jashtëzakonshme, si çështje shëndetësore, humbje të një të afërmi, ose ngjarje të paparashikuara, Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk garanton rimbursime, kompensime ose modifikime të rezervimeve përtej asaj që ofrohet sipas politikave të zbatueshme të furnitorëve të palëve të treta.
Ngjarjet e forcës madhore përfshijnë, por nuk kufizohen në, fatkeqësi natyrore (p.sh., tërmete, përmbytje, uragane), akte terrorizmi, luftë, trazira civile, greva, epidemi ose pandemi, kufizime të imponuara nga qeveritë, ose rrethana të tjera të jashtëzakonshme që janë të paparashikueshme, të pashmangshme dhe jashtë kontrollit të arsyeshëm të Arlo Travel – Blu Tour Operator ose furnitorëve të saj të shërbimeve.
Në rast të një ngjarjeje force madhore, Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk do të mbahet përgjegjëse për ndonjë dështim për të përmbushur ose vonuar në përmbushjen e detyrimeve të saj kontraktuale. Kjo përfshin, por nuk kufizohet në, pamundësinë për të ofruar shërbime udhëtimi, rimbursime ose ndryshime, kur një dështim ose vonesë e tillë rrjedh drejtpërdrejt nga ngjarja e forcës madhore.
Klienti duhet të njoftojë menjëherë Arlo Travel – Blu Tour Operator nëse nuk është në gjendje të përmbushë detyrimet e tij kontraktuale për shkak të forcës madhore. Mosdhënia e njoftimit në kohë mund të kufizojë zgjidhjet e mundshme sipas kësaj klauzole.
Kur është e mundur, Arlo Travel – Blu Tour Operator do të përpiqet të ndihmojë Klientin në riplanifikimin e shërbimeve të udhëtimit të prekura nga forca madhore ose të ofrojë zgjidhje alternative. Çdo ndryshim ose anulim i tillë do t’i nënshtrohet kushteve dhe rregullave të furnitorëve individualë. Rimbursimet, nëse janë të zbatueshme, do të përpunohen në përputhje me politikat e furnitorit, dhe Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mund të garantojë rimbursime të plota ose të pjesshme në këto rrethana.
Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk do të jetë përgjegjëse për humbjet indirekte ose pasuese, shpenzimet shtesë ose dëmet e shkaktuara si rezultat i ngjarjeve të forcës madhore. Klientët këshillohen të adresojnë kërkesat për kompensim drejtpërdrejt me furnitorët përkatës të shërbimeve (p.sh., linjat ajrore, hotelet).
Arlo Travel – Blu Tour Operator i këshillon fuqimisht Klientët të sigurojnë sigurim të plotë udhëtimi që përfshin mbulimin për anulime, vonesa dhe ndërprerje të tjera të shkaktuara nga ngjarjet e forcës madhore.
8.4 Mbështetje për Kërkesa të Jashtëzakonshme
Klientët që përballen me rrethana të jashtëzakonshme mund të kontaktojnë ekipin e mbështetjes së Arlo Travel – Blu Tour Operator për të lehtësuar komunikimin me furnitorët e palëve të treta. Ndërsa Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mund të autorizojë drejtpërdrejt rimbursime ose modifikime në raste të tilla, do të përpiqet të ndihmojë Klientin në përputhje me politikat dhe autorizimet e furnitorit.
8.5 Humbja e Sendit Personal
Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk është përgjegjëse për incidente që përfshijnë humbjen e sendeve personale, bagazhet e vonuara ose të humbura, ose çështje të ngjashme. Klientët duhet të raportojnë menjëherë incidente të tilla tek autoritetet lokale ose furnitorët përgjegjës (p.sh., linjat ajrore ose hotelet) për zgjidhje.
9. PRODUKTET
9.3 Fluturimet
(a) Rregullat e Tarifës dhe Kushtet e Biletës
Çdo biletë fluturimi i nënshtrohet rregullave specifike të tarifës të përcaktuara nga linja ajrore. Këto rregulla mund të përfshijnë kushte si pamundësia për të anuluar, rimbursuar ose kufizime të tjera mbi ndryshimet e itinerarit ose rimbursimet. Klientët janë përgjegjës për të shqyrtuar Rregullat e Fluturimit për biletën e tyre para përfundimit të rezervimit.
(b) Kërkesat për Ndryshim ose Anulim
Nëse keni nevojë të modifikoni ose anuloni planet tuaja të udhëtimit, duhet të njoftoni menjëherë Arlo Travel – Blu Tour Operator. Ju lutemi, vini re sa vijon:
- Bileta Jo të Rimbursueshme/Jo të Ndryshueshme: Disa bileta nuk mund të rimbursohen ose ndryshohen, siç specifikohet në rregullat e tarifës.
- Përpunimi i Kërkesave: Kërkesat për ndryshim ose anulim nuk përpunohen menjëherë. Ekipi ynë i mbështetjes do të shqyrtojë kërkesën tuaj, do t’ju ofrojë përditësime për kushtet ose kuotimet
për shumat shtesë ose të rimbursueshme, dhe do të konfirmojë statusin e modifikimit ose anulimit pasi të përfundojë.
(c) Tarifat dhe Rimbursimet
- Tarifat e Ndryshimit: Arlo Travel – Blu Tour Operator mund të aplikojë një tarifë për pasagjer për çdo ndryshim, anulim ose rimbursim, pavarësisht nga vlera e tarifës. Kjo tarifë aplikohet gjithashtu për rimbursimet e taksave aeroportuale për tarifat jo të rimbursueshme.
- Tarifat Jo të Rimbursueshme: Tarifat e rezervimit, tarifat e kartave të kreditit dhe tarifat e shërbimit mbeten jo të rimbursueshme.
- Variacionet e Kursit të Këmbimit: Shumat e rimbursuara mund të ndryshojnë për shkak të luhatjeve të kursit të këmbimit Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi për dallimet e shkaktuara nga këto luhatje.
(d) Autorizimet e Linjës Ajrore për Rimbursime
Biletat që kualifikohen për rimbursim ose anulim zakonisht duhet t’i paraqiten linjës ajrore për autorizim.
Kjo mund të zgjasë kohën e përpunimit të rimbursimit. Arlo Travel – Blu Tour Operator do t’ju njoftojë për periudhën e parashikuar të përpunimit kur të konfirmojë kërkesën tuaj. Ju lutemi, vini re:
- Shumica e linjave ajrore nuk rimbursojnë bileta pjesërisht të përdorura.
- Biletat e dorëzuara më shumë se një vit pas datës së lëshimit konsiderohen të skaduara dhe i nënshtrohen politikave të veçanta të rimbursimit të linjës ajrore.
(e) Saktësia e Emrit dhe Dokumenteve
Emri në pasaportën tuaj duhet të përputhet saktësisht me emrin në biletën tuaj. Mosrespektimi i këtij detyrimi mund t’ju pengojë të udhëtoni.
Nëse është i nevojshëm një ndryshim i emrit për shkak të ndryshimeve ligjore (p.sh., martesë), duhet të njoftoni menjëherë Arlo Travel – Blu Tour Operator . Ndryshimet janë subjekt i miratimit nga linja ajrore dhe furnitorët, dhe mund të aplikohen tarifa shtesë.
(f) Rregullat e Check-In dhe Segmentet
Klientët janë përgjegjës për ndjekjen e procedurave të check-in-it të linjës ajrore, përfshirë check-in online kur kërkohet, dhe për respektimin e kushteve të bagazheve, afateve të check-in-it dhe kërkesave të dokumentacionit.
Për itineraret me segmente të shumta në linja ajrore të pavarura, ndryshimet ose anulimet e pavullnetshme në një segment mund të mos ndikojnë segmentet e tjera. Politikat e tarifave origjinale zbatohen në mënyrë të pavarur për secilin segment.
9.4 Hotelet
(a) Politikat e Anulimit dhe Ndryshimit
Politikat e anulimit dhe ndryshimit të hotelit do të përshkruhen në emailin e konfirmimit tuaj ose do të shfaqen gjatë rezervimit. Klientët duhet të shqyrtojnë këto politika me kujdes para se të bëjnë ndryshime ose anulime.
Nëse dëshironi të anuloni ose ndryshoni rezervimin tuaj të hotelit, duhet të paraqisni një kërkesë zyrtare tek Arlo Travel – Blu Tour Operator. Kërkesat për ndryshim ose anulim nuk përpunohen menjëherë. Ekipi ynë i mbështetjes do të shqyrtojë kërkesën tuaj dhe do të sigurojë kushtet përkatëse ose kuotimet për shumat shtesë ose të rimbursueshme.
(b) Ndryshimet ose Anulimet nga Furnitorët
Nëse furnitori (hoteli) anulon ose ndryshon rezervimin tuaj pas konfirmimit, Arlo Travel – Blu Tour Operator do të bëjë të gjitha përpjekjet e arsyeshme për t’ju njoftuar menjëherë.
Nëse furnitori nuk mund të ofrojë një alternativë, do të keni mundësi të:
- Pranoni alternativën e ofruar; ose
- Anuloni rezervimin me një rimbursim të plotë të shumave të paguara.
Nëse asnjë alternativë nuk është e disponueshme, Arlo Travel – Blu Tour Operator rezervon të drejtën të anulojë rezervimin dhe të lëshojë një rimbursim të plotë.
(c) Vlerësimet me Yje dhe Informacioni për Hotelin
Vlerësimet me yje të shfaqura në faqen e internetit të Arlo Travel – Blu Tour Operator bazohen në informacionin e dhënë
nga furnitorët përkatës të udhëtimeve dhe janë vetëm për qëllime informative. Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk garanton përputhshmërinë e këtyre vlerësimeve me vlerësimet në platforma të tjera. Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk garanton për lehtësirat, shërbimet, cilësinë ose komoditetin e akomodimeve bazuar në vlerësimet me yje të dhëna. Klientët këshillohen të verifikojnë detajet drejtpërdrejt me hotelin.
(d) Çështjet dhe Ankesat në Vend
Nëse hasni probleme në hotel, fillimisht duhet të adresoni shqetësimet tuaja drejtpërdrejt me stafin e hotelit për të gjetur një zgjidhje.
Nëse çështja nuk zgjidhet në mënyrë të kënaqshme, mund të kontaktoni ekipin mbështetës të Arlo Travel – Blu Tour Operator për ndihmë. Çdo ndryshim në detajet e rezervimit mbetet subjekt i politikave të furnitorit dhe hotelit, dhe Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi për çështjet e pazgjidhura.
9.5 Shërbimet e Transferimit
(a) Pajtueshmëria me Udhëzimet
Klientët janë përgjegjës për ndjekjen e të gjitha udhëzimeve të dhëna në bonon e shërbimit të transferimit. Mosrespektimi i këtyre udhëzimeve, përfshirë oraret e mbërritjes dhe pikat e takimit, mund të rezultojë në humbjen e shërbimit të transferimit. Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi për
transferimet e humbura për shkak të mosrespektimit.
(b) Ndryshimet ose Vonesat e Papritura
Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk është përgjegjëse për vonesa, ndryshime ose anulime që rezultojnë nga rrethana të papritura, si bllokime trafiku ose probleme operacionale.
Klientët duhet të informojnë menjëherë ekipin mbështetës të Arlo Travel – Blu Tour Operator nëse ndodhin çështje të tilla. Ekipi do të bashkëpunojë me furnitorët lokalë dhe të palëve të treta për të përcaktuar nëse kërkesa mund të përmbushet. Megjithatë, vendimi përfundimtar u takon furnitorëve dhe Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi për rezultatin.
(c) Ndryshimet ose Anulimet nga Klienti
Nëse dëshironi të ndryshoni ose anuloni një rezervim transferimi, duhet të paraqisni një kërkesë zyrtare tek Arlo Travel – Blu Tour Operator.
Ndryshimet ose anulimet nuk përpunohen menjëherë. Ekipi mbështetës do të shqyrtojë kërkesën tuaj, t’ju informojë për kushtet përkatëse dhe çdo tarifë shtesë ose shumë të rimbursueshme.
Pasi të konfirmohet, statusi i përditësuar do të shfaqet si Anuluar ose do të përfshijë detajet e ndryshuara në zonën e rezervimit.
(d) Udhëtimi me Fëmijë
Ligjet lokale në shumë destinacione mund të kërkojnë që fëmijët ose foshnjat të udhëtojnë me ndenjëse për fëmijë ose foshnja të përshtatshme. Klientët janë përgjegjës për:
- Rishikimin e ligjeve lokale dhe sigurimin e pajtueshmërisë.
- Dhënien e informacionit të nevojshëm për ndenjëse për fëmijë ose foshnja gjatë rezervimit.
Nëse nuk kërkoni një ndenjëse për fëmijë paraprakisht, mund të rezultojë që furnitori të mos jetë në gjendje të ofrojë shërbimin e transferimit.
Klientët që kanë nevojë për ndenjëse për fëmijë, por nuk kanë të tyren, duhet ta informojnë Arlo Travel – Blu Tour Operator gjatë procesit të rezervimit. Disponueshmëria është subjekt i konfirmimit nga furnitori dhe mund të përfshijë tarifa shtesë.
(e) Përgjegjësia dhe Detyrimet
Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk është përgjegjëse për:
- Pamundësinë e furnitorit për të përmbushur shërbimin e transferimit për shkak të mosrespektimit të udhëzimeve ose ligjeve lokale.
- Çdo tarifë shtesë të vendosur nga furnitorët për kërkesa jo standarde (p.sh., ndenjëse për fëmijë).
9.6 Aktivitetet
(a) Pajtueshmëria me Udhëzimet
Klientët janë përgjegjës për ndjekjen me kujdes të udhëzimeve të dhëna në bonon e aktivitetit. Mosrespektimi i këtyre udhëzimeve, përfshirë oraret e mbërritjes, pikat e takimit ose kërkesat e tjera, mund të rezultojë në humbjen e aktivitetit të rezervuar. Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi për aktivitetet e humbura për shkak të mosrespektimit.
(b) Ndryshimet ose Vonesat e Papritura
Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi për vonesa, ndryshime ose anulime që lindin nga rrethana të papritura si kushtet e motit, ndërprerjet operacionale ose ngjarjet e forcës madhore. Klientët duhet të informojnë menjëherë ekipin mbështetës të Arlo Travel – Blu Tour Operator nëse ndodhin çështje. Ekipi do të kontaktojë furnitorët lokalë dhe të palëve të treta për të vlerësuar situatën dhe për të bërë përpjekje për të përmbushur kërkesën. Vendimi përfundimtar mbetet në dorën e furnitorëve, dhe Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi për rezultatin.
(c) Ndryshimet ose Anulimet nga Klienti
Nëse dëshironi të ndryshoni ose anuloni një rezervim aktiviteti, duhet të paraqisni një kërkesë zyrtare tek Arlo Travel – Blu Tour Operator.
Ndryshimet ose anulimet nuk përpunohen menjëherë. Ekipi mbështetës do të shqyrtojë kërkesën, t’ju informojë për termat përkatës dhe çdo shumë të rimbursueshme ose tarifë shtesë.
Pasi të konfirmohet, statusi i përditësuar do të shfaqet si Anuluar ose do të përfshijë detajet e ndryshuara në zonën e rezervimit.
(d) Ndryshimet ose Anulimet nga Furnitorët
Në rastet kur furnitori anulon ose modifikon aktivitetin pas rezervimit, Arlo Travel – Blu Tour Operator do të bëjë përpjekje të arsyeshme për t’ju informuar.
Nëse furnitori nuk mund të ofrojë një alternativë, mund të kualifikoheni për një rimbursim ose një mundësi riplanifikimi, në përputhje me politikat e furnitorit.
(e) Përgjegjësia dhe Detyrimet
Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi për:
- Aktivitetet e humbura për shkak të mosrespektimit të udhëzimeve të bonove nga Klienti.
- Kostot shtesë ose shqetësimet që rrjedhin nga ndryshimet ose anulimet e imponuara nga furnitori.
9.7 Makinat me Qira
(a) Pajtueshmëria me Politikat
Klientët janë përgjegjës për të respektuar politikat e qirasë së makinave të përshkruara në bonon përkatëse. Këto politika përcaktohen nga furnitorët lokalë dhe mund të ndryshojnë sipas tregut.
(b) Kufizimet për Shoferët
Furnitorët lokalë të qirasë së makinave mund të vendosin kufizime, duke përfshirë por jo vetëm:
- Mosha e Shoferit: Zakonisht, shoferët duhet të jenë brenda grupmoshës 30 deri në 60 vjeç;
megjithatë, këto kufizime mund të ndryshojnë.
- Patentë Shoferi: Është e nevojshme një patentë shoferi e vlefshme që plotëson kërkesat lokale.
- Kartë Krediti: Një kartë krediti e vlefshme me limit të mjaftueshëm mund të kërkohet për depozitat e sigurisë ose qëllime të tjera.
Mosrespektimi i dokumentacionit të saktë ose i kërkesave të furnitorëve mund të rezultojë në refuzimin e shërbimit pa asnjë të drejtë për rimbursim.
(c) Ndryshimet ose Anulimet nga Klienti
Nëse dëshironi të ndryshoni ose anuloni një rezervim të makinës me qira, duhet të paraqisni një kërkesë zyrtare tek Arlo Travel – Blu Tour Operator.
- Përpunimi i Kërkesave: Kërkesat për ndryshim ose anulim nuk përpunohen menjëherë. Ekipi mbështetës do të shqyrtojë kërkesën tuaj, t’ju informojë për termat përkatës dhe të njoftojë për çdo tarifë shtesë ose shumë të rimbursueshme.
- Konfirmimi: Pasi kërkesa të konfirmohet, statusi i përditësuar do të shfaqet si Anuluar ose do të përmbajë detajet e ndryshuara në zonën e rezervimit.
(d) Udhëtimi me Fëmijë
Në shumë destinacione, ligjet lokale kërkojnë që fëmijët ose foshnjat të udhëtojnë me ndenjëse të përshtatshme. Klientët janë përgjegjës për:
- Rishikimin e legjislacionit lokal për të siguruar pajtueshmëri.
- Informimin eArlo Travel – Blu Tour Operator paraprakisht nëse nevojiten ndenjëse për fëmijë ose foshnja.
Nëse nuk keni një ndenjëse për fëmijë tuajën, Arlo Travel – Blu Tour Operator mund të konfirmojë me furnitorin disponueshmërinë e tyre, por mund të zbatohen tarifa shtesë.
(e) Përgjegjësia dhe Detyrimet
Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk është përgjegjëse për:
- Refuzimin e shërbimit për shkak të mosrespektimit të kërkesave të furnitorit (p.sh., dokumentacioni, mosha, karta e kreditit).
- Çdo tarifë shtesë të vendosur nga furnitorët për kërkesa jo standarde (p.sh., ndenjëse për fëmijë).
9.8 Paketat Dinamike (Multi-destinacione; Transport + Hotel, ose Çdo Shërbim i Kombinuar)
(a) Shërbime të Pavarura brenda Paketave Dinamike
Një Paketë Dinamike përfshin shërbime të shumta (p.sh., fluturime, hotele, transferime) të kombinuara nën një referencë të vetme të Arlo Travel – Blu Tour Operator. Megjithatë, pasi këto shërbime ofrohen nga furnitorë të ndryshëm, secili shërbim trajtohet në mënyrë të pavarur.
- Politika të Veçanta: Secili shërbim i nënshtrohet politikave dhe rregullave të tij, të cilat mund të ndryshojnë nga shërbimet e tjera brenda paketës. Këto politika nuk janë të zbatueshme kolektivisht për të gjithë paketën. Për shembull:
o Një kërkesë për ndryshim të datës mund të jetë e mundur për një rezervim hoteli, por jo për një rezervim fluturimi të lidhur.
o Rimbursimi ose kushtet e tij mund të ndryshojnë mes shërbimeve.
(b) Ndryshimet e Papritura të Shërbimeve
Nëse një kusht i paparashikuar (p.sh., ndryshime në oraret e fluturimeve) ndikon në një shërbim brenda paketës, kjo nuk do të ndikojë automatikisht në shërbimet e tjera (p.sh., rezervime hotelesh ose transferime).
Klientët duhet të informojnë menjëherë Arlo Travel – Blu Tour Operator në lidhje me shërbimin e prekur. Ekipi mbështetës do të bashkëpunojë me furnitorët përkatës për të eksploruar zgjidhjet e mundshme, si ndryshime ose anulime.
(c) Kërkesat për Ndryshim ose Anulim nga Klienti
Nëse dëshironi të ndryshoni ose anuloni një shërbim brenda një Pakete Dinamike, duhet të paraqisni një kërkesë zyrtare tek Arlo Travel – Blu Tour Operator.
- Përpunimi i Kërkesave: Ekipi do të shqyrtojë kërkesën tuaj, t’ju informojë për kushtet përkatëse për secilin shërbim dhe t’ju njoftojë për çdo shumë të rimbursueshme ose tarifë shtesë.
- Konfirmimi: Pasi kërkesa të konfirmohet, statusi i përditësuar do të shfaqet si Anuluar ose do të përmbajë detajet e ndryshuara në zonën e rezervimit.
(d) Përgjegjësia e Klientit
Klientët janë përgjegjës për të kuptuar natyrën e pavarur të shërbimeve brenda një Pakete Dinamike dhe për të siguruar respektimin e politikave dhe kushteve të secilit furnitor.
Çdo vonesë në njoftimin e Arlo Travel – Blu Tour Operator ose mosrespektimi i politikave individuale të furnitorëve mund të rezultojë në mosrealizim ose kosto shtesë, për të cilat Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi.
9.9 Grupet
(a) Statusi i Rezervimeve të Grupit
Ofertat për grupe përpunohen mbi bazën ME KËRKESË. Një rezervim nuk konsiderohet i finalizuar menjëherë pas procedurës së rezervimit.
Klientët do të marrin një përgjigje nga ekipi mbështetës i Arlo Travel – Blu Tour Operator brenda 48 orëve, duke konfirmuar nëse oferta e grupit është pranuar ose refuzuar.
(b) Konfirmimi i Rezervimeve të Grupit
Pasi rezervimi i grupit të konfirmohet, ai do t’i nënshtrohet politikave të anulimit dhe ndryshimit të pranuara gjatë procesit të rezervimit.
Është përgjegjësia e Klientit të rishikojë dhe të kuptojë këto politika para përfundimit të rezervimit.
(c) Ndryshimet ose Anulimet nga Klienti
Nëse dëshironi të ndryshoni ose anuloni një rezervim grupi, duhet të paraqisni një kërkesë zyrtare tek Arlo Travel – Blu Tour Operator.
- Përpunimi i Kërkesave: Ndryshimet ose anulimet nuk përpunohen menjëherë. Ekipi mbështetës do të shqyrtojë kërkesën, do t’ju informojë për kushtet përkatëse dhe çdo tarifë shtesë ose shumë të rimbursueshme.
- Konfirmimi: Pasi të finalizohet ndryshimi ose anulimi, statusi i përditësuar do të reflektohet si
Anuluar ose do të përfshijë detajet e ndryshuara në zonën e rezervimit.
(d) Përgjegjësia dhe Detyrimet
Klientët janë përgjegjës për të siguruar që të gjithë pjesëmarrësit në rezervimin e grupit të respektojnë kushtet dhe rregullat e rezervimit.
Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi për çështje që lindin nga vonesat në komunikim ose mosrespektimi i politikave specifike të furnitorëve.
9.10 Charter-ët
(a) Statusi i Rezervimeve për Charter
Ofertat për charter përpunohen mbi bazën ME KËRKESË. Një rezervim nuk konsiderohet i finalizuar menjëherë pas procedurës së rezervimit.
Klientët do të marrin një përgjigje nga ekipi mbështetës i Arlo Travel – Blu Tour Operator brenda 24 orëve, duke konfirmuar nëse oferta e charter-it është pranuar ose refuzuar.
(b) Konfirmimi dhe Politikat e Zbatueshme
Pasi rezervimi i charter-it të konfirmohet, ai do t’i nënshtrohet politikave të anulimit dhe ndryshimit të pranuara gjatë procesit të rezervimit.
Klientët duhet të rishikojnë me kujdes këto politika përpara se të vazhdojnë me rezervimin.
(c) Metodat dhe Afatet e Pagesës
- Opsionet e Pagesës: Pagesat për rezervimet e charter-it nuk mund të bëhen me kartë krediti. E vetmja metodë e pranuar është Transferimi Bankar.
- Kërkesat për Pagesa Paraprake:
o Një parapagim prej 30% jo i rimbursueshëm kërkohet në momentin e rezervimit.
o Bilanci i mbetur duhet të paguhet jo më vonë se 21 ditë para datës së nisjes.
o Mosrespektimi i këtyre afateve të pagesës mund të rezultojë në anulimin e rezervimit pa rimbursim të parapagimit.
(d) Ndryshimet ose Anulimet nga Klienti
Nëse dëshironi të ndryshoni ose anuloni një rezervim charter-i, duhet të paraqisni një kërkesë zyrtare tek Arlo Travel – Blu Tour Operator.
- Përpunimi i Kërkesave: Ekipi mbështetës do të shqyrtojë kërkesën, do t’ju informojë për kushtet përkatëse dhe çdo tarifë shtesë ose shumë të rimbursueshme.
- Konfirmimi: Pasi të finalizohet kërkesa, statusi i përditësuar do të reflektohet si Anuluar ose do të përfshijë detajet e ndryshuara në zonën e rezervimit.
(e) Përgjegjësia dhe Detyrimet
Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi për:
- Vonesat në përpunimin e kërkesave të klientëve për ndryshime ose anulime.
- Mosrespektimin e afateve ose politikave të pagesës që çojnë në anulime.
(a) Qëllimi i Marketingut
Çdo Ide e shfaqur në faqen e internetit të Arlo Travel – Blu Tour Operator krijohet për qëllime marketingu dhe publikohet nga agjentët tanë të udhëtimit për të frymëzuar planet e mundshme të udhëtimit. Çmimet, disponueshmëria dhe detajet e lidhura me këto Ide nuk janë të përcaktuara dhe mund të ndryshojnë në çdo kohë bazuar në disponueshmërinë e furnitorit, normat aktuale dhe faktorë të tjerë.
(b) Përgjegjësia e Përdoruesit
Është përgjegjësia e përdoruesit të shqyrtojë me kujdes të gjitha detajet, përfshirë çmimet, disponueshmërinë dhe kushtet e furnitorit, para se të përfundojë një rezervim.
Përdoruesit duhet të sigurojnë që Ideja përputhet me preferencat dhe kërkesat e tyre të udhëtimit përpara se të vazhdojnë me konfirmimin.
(c) Idetë e Ruajtura
Kur një Ide ruhet në llogarinë e përdoruesit, ajo funksionon vetëm si një ofertë rezervimi që pasqyron normat dhe disponueshmërinë në momentin e ruajtjes.
Idetë e ruajtura nuk janë ekuivalente me rezervime të konfirmuara dhe mbeten subjekt i ndryshimeve. Nëse përdoruesi vendos të vazhdojë me rezervimin e së njëjtës Ide pas ruajtjes së saj, duhet të verifikojë të gjitha detajet e përditësuara përpara konfirmimit.
(d) Kufizimi i Përgjegjësisë
Arlo Travel – Blu Tour Operator nuk mban përgjegjësi për ndryshimet në çmime, disponueshmëri ose detaje të tjera të lidhura me Idetë, pasi këto varen nga furnitorët dhe faktorë të jashtëm. Përdoruesit pranojnë që çdo Ide e ruajtur është një ofertë paraprake dhe nuk garanton disponueshmërinë ose çmimin e shërbimeve derisa rezervimi të finalizohet.
10 Politikat e Anulimit dhe Ndryshimit Lloji i Produktit – Politikat dhe Tarifimet:
Fluturimet
- Politikat e anulimit varen nga linja ajrore dhe lloji i tarifës.
- Tarifat jo të rimbursueshme nuk mund të anulohen.
- Ndryshimet (p.sh., ndryshimi i datës ose emrit të pasagjerit) i nënshtrohen rregullave të linjës ajrore.
- Tarifat për ndryshime mund të përfshijnë tarifat e linjës ajrore dhe ato të Arlo Travel – Blu Tour Operator.
Hotelet
- Politikat e anulimit përcaktohen nga hoteli dhe detajohen në emailin e konfirmimit.
- Anulimet e minutës së fundit mund të kenë penalitete më të larta.
- Ndryshimet (p.sh., ndryshimi i datave) varen nga miratimi dhe disponueshmëria e hotelit.
Charter-ët
- Parapagimi prej 30% është jo i rimbursueshëm.
- Pagesa e plotë kërkohet 21 ditë para nisjes.
- Nuk ka rimbursime për anulime pas pagesës së plotë.
- Ndryshimet nuk garantohen dhe varen nga miratimi i furnitorit.
Paketat Dinamike
- Çdo komponent (p.sh., fluturim, hotel) ndjek politikën e tij të anulimit.
- Ndryshimet për komponentët individualë varen nga politikat specifike dhe miratimi i furnitorit.
Grupet
- Politikat e anulimit për grupe përcaktohen gjatë procesit të rezervimit.
- Ndryshimet për rezervimet e grupeve kërkojnë miratimin e furnitorit dhe mund të sjellin tarifa shtesë.
Transferimet
- Anulimet duhet të respektojnë afatet e furnitorit.
- Ndryshimet varen nga disponueshmëria dhe miratimi i furnitorit.
Aktivitetet
- Anulimet mund të jenë subjekt i afateve dhe penaliteteve të furnitorit.
- Ndryshimet (p.sh., ndryshimi i datës) i nënshtrohen politikave të furnitorit.
Makinat me Qira
- Anulimet i nënshtrohen kushteve të kompanisë së qirasë së makinave.
- Ndryshimet (p.sh., detajet e shoferit ose datat e qirasë) mund të sjellin tarifa shtesë nga furnitori.
11 Ligji i Zbatueshëm dhe Zgjidhja e Mosmarrëveshjeve
(a) Ligji i Zbatueshëm
Këto Kushte dhe Rregulla dhe çdo mosmarrëveshje ose kërkesë që lind nga ose lidhet me to do të qeverisen dhe interpretohen në përputhje me ligjet e Republikës së Shqipërisë.
(b) Gjykata Kompetente
Çdo mosmarrëveshje që lind nga ose lidhet me këto Kushte dhe Rregulla, përfshirë interpretimin, ekzekutimin ose vlefshmërinë e tyre, që nuk mund të zgjidhet miqësisht, do t’i nënshtrohet ekskluzivisht juridiksionit të Gjykatës së Rrethit Tiranë.
(c) Zgjidhja Miqësore
Para fillimit të ndonjë procedure ligjore, palët do të përpiqen të zgjidhin mosmarrëveshjet miqësisht përmes negociatave të drejtpërdrejta. Nëse nuk arrihet një zgjidhje brenda 30 ditëve kalendarike nga data e shërbimit të një njoftimi zyrtar për mosmarrëveshje, secila palë mund t’ia referojë çështjen gjykatës kompetente të përcaktuar më sipër.